Det närmar sig

Det närmar sig läggdags... Pirrigt. Undras om jag kommer kunna somna. 

Sitter här i soffan och tittar på tv, inget som jag tycker är någon höjdare så därför plockade jag fram telefonen och skriver lite. 
Jag har så dåligt minne att jag inte mins om jag satt in några bilder.. Så jag sätter in dom nu eller igen eller jag vet inte vilket. 



Blev inga nya bilder i dag men kanske i morgon vem vet. 

Go kväll❤ å hoppas du Fannys matte hade det mysigt, synd jag inte kunde vara med. Hade varit väldigt kul men kanske nästa år! 


Kommentarer
Fm

Ja, till nästa år måste du va med. Sång o musik så jag trodde kyrktaket skulle lyfta. Dé e´så man får ståpäls på hela kroppen.
Sov nu gott i egen säng.
kram

Svar: Kan tro det va mäktigt ! Härligt med en sådan kväll, hoppas dom blåste o sjöng bort din hosta .
Ska göra vad jag kan för att sova gott. Känns mycket konstigt men som sagt jag hoppas det går. Sov du nu med gott!! Hörs snart❤kram
Susanna Rehn

2013-11-21 @ 21:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0