Gissa

Om jag är lite trött....
Jo fy farao!
Sov hos mor i dag också. Sen hem och sen körde jag och tvättade bilen men misslyckades... Den blev värre efter än innan... 
Sen blev det blomsterlandet!!
Hem och damms och piffa lite! Så bu är det lite bättre här. 
Snart dags att Nanna. , får bli soffan i  natt också!!

I morgon fm kommer Ewa, ska hjälpa henne och trimma. 
På eftermiddagen tänkte jag att har jag tyr kommer kanske Fannys matte på en kopp och lite valp mys?? Vad säger du om det? Ska jag ringa när Ewa kört? 

Just nu är här ca 100 grader varmt, Lars eldar i kakelugnen och sen alls ljus... Puuu

Ha en go kväll nu o god natt❤


Kommentarer
Fm

Ja, det hade ju varit jättemysigt men vara om du
orkar, annars få de´bli en annan dag.
kram

Svar: Orkar?! Klart jag gör!!! Ser fram i mot att du kommer så vi kan snacka litta!!! Natti kram på dig. Ringer i morgon när trimningen är klar!!
Susanna Rehn

2013-11-04 @ 22:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0