God morgon

Kom hem till ett lugnt hus, Effi sover ju i Grevie. Linnea har tyvärr så himla ont i halsen och ska vara hemma från skolan i dag. Synd för henne. 
Kl 10.00 i dag kommer ju lilla Elsa, kul att se henne. Får väll se om jag kan få av lite päls. 
Lars ska nog och hämta Effi och till ishallen och packa då dom har tidig match i morgon . Så det är ingen sovmorgon då hellre... Linnea och jag sovit borta i natt också. Sover så dåligt... Men någon gång ska det väll lösa sig hoppas jag. 
Jobbade kväll i går och det gick ok , vi hade en del att göra så tiden gick fort. 

Nu önskar jag en fin dag och vem vet jag kanske återkommer. 

Köpte dessa ljuvliga ljus i går på Netto . Ser lyxiga ut!! 
Tack o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0