Helvete

Nu säger jag som Effi❤ HELVETE !! I natt har en eller flera möss hägrat i sovrummet.... Gnagat och bajsat. 
Så när jag kom hem blev det att bädda på soffan. Lars o Effi åkte till ishallen kl halv tio så då la jag mig på soffan och försökte sova. Slumrade till halv två.

I em kom farmor och farfar med en sådan där grej man sätter i el uttaget i väggen. Lars satt en fälla. Så nu hoppas jag så att den/ dom jöklarna försvinner. Vet inte när och om jag någonsin vågar sova där igen. Vågar inte sova alla nästan. Är trött som en snigel och har nu två jobbe nätter kvar... Kommer aldrig sluta väl...
I em var fam i väg på hockey o Effi fick va hos mormor. Så jag har legat här på soffan och vilat. Små slumrade en liten stund till slut . 
Kommer få gå i Terapi efter detta!!!! 
Finns inget värre!!! Jag inbillar mig och tycker det är så otäckt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. 
Får kanske köra hem till mor och sova i morgon. 
Är faktiskt redan nu så trött att jag vill gråta....

För övrigt är läget ok. Valpisarna är ljuvliga och jag är rädd att jag kanske äter upp dom, jo så söta är dom!!!

Ha en go kväll!!
Kram💕


Kommentarer
Fannys matte

Innan du sätter tänderna i valparna, så glöm inte
att säga: Gode Gud välsigna maten amen.
kram

Svar: ❤Lovar!!!
Susanna Rehn

2013-11-03 @ 12:47:47
Fammys matte igen

O tag en bild på maten innan du äter upp den , så att
vi kan få se hur goa dom ser ut.

Svar: Ha ha!
Susanna Rehn

2013-11-03 @ 13:15:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0