Jag såg

Jag såg en riktigt tjusig kvinna med en svart Cocker i dag när jag körde genom Munka. Undras vad det kan vara för en😉 jag tutade i alla fall ha ha

Nu är kl snart sex o jag är nybadad med Onepice på 😊 tjusigt. 

Var hos tandhygienisten efter jobb i fm sen hem o sov hos mamma. I eftermiddag har jag mest skruttat omkring . Varit ute och gått en sväng. 

I kväll har Oliver extra träning , börjat halv nio... Sent, så jag kommer nog inte till mormor för att sova förrän vid elva. 
Får försöka hålla mig vaken till dess så jag inte blir uppäten. Av möss alltså, 
I morgon ska jag städa sovrummet igen, sen får jag se om jag ska prova sova hemma. Är sjukt trött på detta nu. Längtar efter min säng och slippa köra fram och tillbaks . Undras bara om jag vågar...

I dag är valparna 5 veckor . Det hår fort. Måste snart ta i tu med ett å annat. Bilder får vi väll se om vi kan ta i morgon. 

I morgon vid halv ett ska jag ut o äta med några kolleger . Blir nog trevligt o mysigt. 

Nä nu har jag nog inte mer kul att komma med. 
Ha en bra onsdag kväll!
❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Fm

Kvinnan med den svarta cockern som snarare liknar en pudel,vinkade tillbaka, men de´e´inte lätt att se när
man kört förbi.
Ser fram emot bilderna. Klappa på dom från mej.
kram

Svar: Jo då jag såg att hon vinkade !!!! Jag ska klappa valparna från dig och om du vill o kan vill dom att du kommer i morgon em❤! Kram kram o trevlig kväll
Susanna Rehn

2013-11-20 @ 18:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0