Klar

Så då var den jobbe helgen klar, skönt. I dag körde jag återigen till mamma och pappa för att sova, blev bara tre timmar den kunde jag inte mer. Samma som i går. Så nu är jag rätt mör kan jag väll säga. 
Funderar nu på hur jag ska göra i kväll, försöka sova hemma eller? 
Just nu är pågarna på träning och Effi sover sen en stund. Linnea sitter här nere och knappar på datorn med lurar i öronen. 
Har fem varma goa vovvar dom trängs hos mig i soffan, skönt. 
Valparna fick mat för en stund sen och sover nu. 
Får väll busa med dom lite senare och så ska dom ha son god natt mat. 






Vi tränar några gånger om dagen på att stå. Tyvärr har vi inte fått till några super bilder och jag tycker själv dom är mycket bättre i verkligheten. 
Ska ta och klippa öronen på dom snart. Bra träning!!! 

I dag har jag städat och dammat mm. Sen slappat en del. 
I morgon bär det av till HBG på förmiddagen för att påbörja Julklapps inköpen . 
På eftermiddagen ska jag nog ta en liten sväng till Munka 😉. 

I morgon kväll ska Lars och Oliver och titta på Rögle så det blir ännu en ensam kväll. Kul, nä inte precis!!!! 

Hoppas ni haft en bra dag❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0