Klar

Jaha då var man klar för i morgon. Hildur trimmad badad och fönad. 
Bilen packad , väskan packad. Allt förberett . Kläder framtagna. Får ju ha varma kläder!! 
Nu nattar Lars Effi och när Lars kommer blir det nog lite glass. 
Sen blir det nog bara mys till det är läggdags. 
Allt fungerar bra med Milton , han är riktigt mild och go!

Vet inte var jag ska sova i natt, sov nästan inget natten till i dag.. Behöver snart få sova ordentligt känner jag. 
Om jag får Linnéa med mig kör vi nog och sover i mamma och pappas hus. Men hon verkade inte så sugen. 


Det har blivit en hel del valp mys här i dag, dom är bara sötare och roligare för varje dag!!!! 

Nu önskar jag en trevlig fredag kväll och en bra helg!!
Å Fannys Matte, vi ses i morgon 😊❤!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0