Lördag

Nu är jag hemkommen , linnea stannade och sover ut o ringer när hon ska hem. 
Själv va jag hemma kvart över sex. Lars och Oliver har kört nu kl 06.39 . Match borta i dag. 

I dag kl tolv kommer Miltons matte och husse för att hämta hem honom. Det har gått så bra att ha honom här. 

Så lik Harriet han är!!
För övrigt i dag måste vi handla och städa, för i kväll kommer Linda och Magnus hit. Får väll fundera ut vad vi ska bjuda på . 
Det ska bli trevligt! 
Men i morgon hoppas jag läget är lugnt så man kanske kan få sova ut lite. 
Får väll ta och trimma till Ezter i morgon också . Sen har Oliver träning och efter det ska vi och fira Sussa som fyller år. 
Så lite händer det i morgon också . 

I går gjorde jag saffrans pannakotta , gott tyckte jag!!

Nähä ni får ha det så bra i dag❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0