Måndag

Måndag morgon och barnen har kommit i väg till skolan, men Effi är hemma så klart. 
Hon har hunnit passa och gosa med valparna. Effi är ju morgonpigg . 

I dag måste jag försöka sova lite, jobb nu måndag och tisdag natt. 

Ska damma lite strax och sen försöka städa i Sko hyllan, står sommar skor, å det känns ju lite onödigt. 

Sen ska jag försöka borsta och greja lite med vovvarna. 
Ska putsa lite på valparnas tassar också, fått långa  strå som står åt alla håll. 
Borde bog snart ta lite bilder på dom också. Dom är två riktiga godingar tycker jag . 

Här är en goding ❤söta Effi!!

Nä nu har jag nog inte mycket mer att berätta . Men vem vet jag kanske återkommer igen senare . 
💕


Kommentarer
Fm

Ja tack, lite bilder skulle va mysigt. Det händer ju
mycket på några dagar.
kram

Svar: Blev inga bilder i dag, kanske i morgon!!!
Susanna Rehn

2013-11-11 @ 09:48:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0