Mitt i natten

Eller tidig morgon. Sitter nu på jobb kl är strax efter fyra. Får inte blogga på jobb men jag busar 😊vi har haft fullt upp men nu en liten paus . Har ätit en sallad som bi blivit bjudna på av facket, å vad jag ångrar det. Magen bullrar o mullrar och står rätt ut. Byxorna är uppknäppta å jag vet i katten om dom går att knäppa igen. Puuuu !!!!
Nu ser jag fram i mot att kl ska bli kvart i åtta och jag ska köra hem. Blir först en tur hem för att pussa Effi.  . Sen kör jag hem till mor och far för att sova. 

Hoppas även hinna med en tur till Hembyggdsparken där det är jul marknad . Vi får väll se. 
Nä nu ska jag sluta, är trött så det snurrar lite i huvudet😳


Hoppas ni sover gott just nu. Stor kram❤❤❤❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0