Ny badad

Så ja då var jag nybadad. Skönt! 
Har inte gjort många knop i dag mer än det vanliga , dammsugning mm. 
Men inget extra precis. 

Om ca en och en halv timma ska jag köra till jobb. Hoppas det blir en bra kväll. Efter jobb kör jag direkt till " sov huset" . Lars kör Linnéa dit så hon är där när jag kommer dit. 
Sen blir det väll sängen. 


Denna tidning tog jag på Ica i dag, glögg och advents längtan blir inte mindre...

Här en bild på Puck och Nypon. Ljuvliga att man nästan dör...



Tittade lite på KappAhls hemsida innan , hittade denna. Vilken jag tyckte va söt. Får nog prova den en dag. 

Nu är jag så trött på att vara snorig, hoppas det slutar snart!!!! Är helt ful under nästan... Å inte är det precis behagligt hellre. 
Tog några bilder på Milton och Hildur innan, dom har verkligen roligt i hop. 




Nähä nu har jag inte mer att skrivs om tror jag. Men jag önskar er en bra fortsättning på dagen ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0