Ny vecka!

Då var det måndag igen. Linnea har så ont i örat i dag , har börjat droppa. Hon har haft hörselgångs inflammation ett par gånger. Synd om henne. Hon är hemma i dag. 
Oliver har precis åkt i väg i skolan. 
Hundar o valpar har fått mat , disken diskad mm. 
Nu sitter Effi i mitt knä och tittar på nyheter, där var en doktor och det tycker hon är jätte spännande!! 

Senare i dag ska jag åka och sova middag . Jobb nu i två nätter . Sen har jag helgen. 

I går kväll var vi på kalas. Det va jätte mysigt! 


Effi gillade både maten och tårtan. Hon och Erik hade roligt . 

I går på dagen blev det bus med valparna. Dom är så goa pigga och sociala . 




Sätter in några andra bilder som är några dagar. Hat lagt ut dom på fb men eftersom Fannys matte inte har fb lägget jag ut dom här också. 






Får bli en bild på Milton och Effi också!!

Nä det va nog allt från mig just nu. Hoppas ni får en bra dag. ❤


Kommentarer
Fm

Tack snälla du för omtanken, valparna är helt bedåran-
de o den lilla människovalpen är ju så söt när hon pysslar om dem. Hade varit synd om du ätit upp dem för
några veckor sedan.
Här snoras o hostas de´för tillfället.
På återseende när de´e´över.
Kram

Svar: Jaså är du nu snorig... Det har du nog fått av mig... Varsågod 😉! Hoppas du snart blir bra o kan komma och kels lite med pupparna!
Krya på dig❤
Susanna Rehn

2013-11-18 @ 12:09:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0