Paket

I dag när jag skulle försöka vila lite här på soffan åkte Lars och Effi i väg. Går ju inte att sova med henne runt omkring sig. Jag slumrade till och från i någon timma. Är så otroligt trött och har blivit så förkyld. Tråkigt. Känner mig bara helt slut i kroppen och har ingen ork eller lust. 
Men jag blev i alla fall jätte glad när dom kom hem och hade köpt paket till mig!! 

I paketen var det doftljus med doft av pepparkakor , dom ska vi spara till första advent!!

Blev jätte glad❤

Måste visa en bild på mitt favorit te, köpte det sist jag va på Väla. Lite väl dyrt.... Men väldigt gott!!

Innan i dag var den här bilen här.
Han var ute och kolla och fyllde på. Men var aldrig inne. Så det va inte till mycket hjälp för min del, får väll bo på soffan.... 
Lars tyckte inte han behövde komma in. 

Har fått dammat och lite så i dag, skönt men nu mår jag inget vidare. Hoppas jag snart mår bättre med tanke på att jag ska jobba i natt....

Kram och hej❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0