Pepparkaks

Dille... Kan man tro att vi drabbats av. 
Denna köpte vi i dag, Effi smakar just nu och tycker den va toppen. 
Skälv väntar jag med pepparkakor smaken till advent, men då blir det glögg pepparkakor med mögelost !!! Gott gott gott!!!! 

I dag blev det inget städa tvättstugan , kände inte för det. 
Jag trimmade Milton och Effi och Lars städade i trimmet undertiden. Mysigt att va där alla . 

I dag frågade jag Angelica om jag fick ta bilderna från Fb på Hildur från Åstorp o det fick jag denna gången...





Sören vad jag ser stöddig ut på bilden där Hildur slog Kingen i bästa junior... Inte meningen. Men kul var det 😉!!

Nu kommer snart barnen hem från skolan, Linnéa ska ha kompis med sig hem. Men sen vet jag inte om dom ska med på hockey eller vilket. Vi får väll se. 

Funderar nu på gå och ta mig ett bad. Sen är det nog dax för lite mer valpmys❤!
Ni kan tro dom äter nu när dom får " riktig" mat. Är så kul att se. Men oj oj så trötta dom blir efteråt. 

I dag opererad min kära vän Lotta❤ tänker på henne hela tiden och hoppas det går bra!! Varför ska hon behöva utstå detta??? Livet är bra orättvist ibland. Tusen kramar och tankar till dig Lotta❤

Nähä nu ska jag dricka upp kaffet sen bada mig lite, kanske jag återkommer senare!! 



❤😊❤😊❤😊❤😊❤


Kommentarer
Malin

Vad roligt att det gick så bra för Hildur! Ni var så fina båda två <3 Trevligt att träffas!
Kram

Svar: Tack kära! Ja det va trevligt att träffas, å det gick ju bra för dig med men tyvärr inte så bra som vi ville.... Kram på dig
Susanna Rehn

2013-11-13 @ 18:55:10
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0