Skulle

Skulle velat vara på föreläsning i dag som cocker sydväst ordna, men det va hockey match för Oliver i em så det gick inte. 
Är glad att Lars fick putsat fönstrens i fm, så nu är det så fint så. Mysig tid med alla ljus och pyssel. 


För övrigt i dag har jag gjort ett Moss hjärta till ytterdörren , plockat pysslat dammat dammsugat bäddat mm. Handlat en sväng , gjort hemlagad pizza , tänt alla ljus , lekt med Effi, myst med valpar och hundarna. Så det är skönt nu när allt är gjort och Lars gått för att natta Effi och jag satt mig i soffan med en go kopp kaffe. 
Var bjudna på glögg mys o kväll men eftersom både Effi och jag snorar stannade vi hemma+ att det är tråkigt att åka utan Lars och Oliver. För dom hade inte hunnit hem. 
Vi var ju hos fam Angsmo i går, trevlig och gott men riktigt jobbigt att köra hem. Jag blev så jäkla trött att jag fick sitta och sjunga med kall luft sprutande i huvudet. Inget bra att åka bort så den dagen man bara sovit några timmar. 

I kväll är där inget jag är intresserad av att se på tv , skulle vilja se en ny Maria Wern film. Får väll höra vad Lars tycker. 

I morgon fm kommer dom som ska ha Puck , mysigt och kul. Underbara människor!!
Sen vid tolv blir det julmarknad hos en tjej som varit vikarier på jobb. 
Sen på eftermiddag kommer kanske en god vän hit😊. Jag vet inte vad vi sa men jag hoppas det . Oliver har träning på eftermiddagen så jag tror jag är själv hemma. Effi brukar vara med på söndagsträningen . 

Nä nu ska jag smaka på kaffet och bara sitta. 
Nästa lördag är man i Stockholm . Ska bli super kul!!! Inte för våra chanser är så stora i ringen, 18 junior tikar... Men kul ska det bli!!! 
Måste bara nämna att i dag skulle min farmor fyllt 103 år om hon levt, Gud vad jag älskade henne. Så en extra tanke till Hildur i dag. Ja jo min farmor hette Hildur så som ni förstår är min lilla loppa döpt efter en otroligt betydelsefull person ❤


Önskar en fin och go lördagskväll ❤


Kommentarer
Lilian Jonsson

Saknade Dig och Hildur på träffen i Lund. Hade varit så roligt få visa en fin tik! Hoppas att Du kan komma nästa gång det blir träff. Brukar ju vara en gång per år. Hoppas att Du och de Dina får en skön advent. Vi kunde ju få någon minusgrad även på dagarna så hade alla vi "hundidioter" haft ett lättare liv!

Svar: Det hade varit mycket lärorikt och bra men det är så svårt att få i hop i bland. Men jag hoppas på nästa gång.
Tack för du tycker Hildur är fin! Glad jag blir!!
Ja nu kan det gott bli kallt, mycket lättare då. Jag vill gärna ha en vit jul då Effi pratar om snö varje dag.
Sköt om dig och din fam❤ kram
Susanna Rehn

2013-12-03 @ 08:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0