Snälla

Gode Gud låt mig inte somna i natt. Fy farao vad det stressar mig att inte kunna sova och nu har jag tre nätter på jobb... Bara jag inte jobbar med vikarie i natt, vill inte behöva köra då jag inre litar på mig skälv just nu. 
Gick o la mig innan men kan inte slappna av. Jäkla skit. 

Innan i dag försökte jag sova hos mormor men det gick inte hellre. Körde hem igen o då var ingen hemma i ingen nyckel med och ingen på stället där vi brukar ha en ute. Kul. Försökte få fatt i Lars men han svarade inte. Körde till min kära vän ❤ i Munka men hon var inte hemma. Körde till blomsterlandet mm och till slut ringde Lars. Så efter två timmar kom jag in!! 

När barnen kom hem körde jag linnea med kompisar till stan. Oliver och jag gick och fika och sen körde vi till Intersport och köpte ny hockey klubba. Han behövde det då hans ena är sönder. Gissa om han blev glad!!

Nu lagar Lars mat, ska bli spännande Pulled pork . Har ni provat det? 
Jag ska äta få jag inte orkar vara ordentlig i dag...,

Nu längtar jag till vi ska pyssla o göra julfint. Längtar så efter hyacinter men har inte köpt ännu. Ska köpa i veckan och börja lite då tänkte jag. 
Vet inte hur jul häcken blir i år. Jobbar men lagt in om sen, inte troligt att jag får det. 
Sen ska nog inte Linda o Magnus vara o fira hos farmor och farfar vilket gör mig ledsen. 
Tänk om jag en gång kunde få ha julen här. Det är en av mina högsta önskningar . Men jag viker mig igen och igen och igen. Vad jag vill kommer alltid i sista hand. 

Nä nu är maten klar.  Go fredag kväll på er ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0