Tårar

I dag har jag fällt några tårar , några av sorg och några av glädje. 
Sorge tårarna var på bio när jag och min vän var och såg Mig äger ingen. Riktigt bra men väldigt hemsk... Alkoholiserad pappa.... Fy vale men tänkvärd och bra!!!

Glädje tårar fick jag när nu Nypon har fått ett eget och perfekt hem. Känns så bra och jag är riktigt glad❤ 

I dag har vi satt upp julstjärnorna putsat fönster invändigt mm, så nu börjar det mysa till sig. 

Nu blir det tv titt med God natt te. Hoppas sen kunna sova gott i natt ...

Tack Fannys matte för bion , det gör vi om!!! Nu ska jag rensa tänderna från poppcorn ha ha. 
Å vår telefon fungerar inte just nu så ringer ni hit och det inte fungerar får ni ringa på min mobil . 
Go kväll ❤


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0