Torsdag

God morgon ! 
Så ja hemkommen från vårt sov hus, barnen i väg med skolbussen och allt annat morgon bestyr fixat. 
I natt fastnade mus nr 2 i fällan under trappan. Bra men fasen så äckligt. 
Det är mer än två veckor nu den här mus cirkusen varit i gång... Jobbigt. 
Å i går kväll när fam var på hockey hade jag nästan panik...
Så hemskt att vara själv hemma. 
Var så glad när Linnéa och jag kunde köra här i från. 
Jag har väll sovit hyfsat men jag drömmer möss...

I dag får jag väll se om vi städar tvättstugan, eller om vi hittar på något annat. 
I eftermiddag ska Effi till Farmor och Farfar och sova där. 
Jag börjar ju jobba halv fem och Oliver har träning i kväll så farmor och farfar är snälla och tar hand om Effi. 
Skönt att jag jobbar i kväll så jag slipper vara här själv...
Är fortfarande snorig men hoppas jag inte snorar allt för mycket på jobb i kväll. 

Just nu ligger Milton här bredvid mig i soffan , han är väldigt mattig kan jag tala om. Han har full koll på mig . Han är riktigt go den killen. Tror han kommer bli super glad på lördag när han blir hämtad!!!! 

Nu ska vi ge valparna lite mat, det är en fröjd att se!!

Ha det gott så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0