Torsdag

Då var kl lite över nio på kvällen och jag har precis sett en film, den va bra. Effi sover sen sju och dom andra är på träning men väntas hem när som helst. 

I dag kom Eztet hit och lite senare Milton som är Hildurs bror. 
Så 7 vuxna hundar och 2 valpisar är här nu. Fullt hus!!! Men det fungerar bra!!!

För övrigt har vi mest små städat och grejat. 
Jag känner mig riktigt trött men vet inte riktigt var jag ska sova i natt... Vill inte gärna köra och lägga mig ensam hemma hos mamma och pappa och här på soffan vet i katten om jag kan sova. Får väll prova... 
Är så sjukt trött på detta. Trodde detta skulle bli en bra vecka då jag kunde vila upp mig ordentligt men det har verkligen blivit si och så med det...

Nu kom dom hem, får prata med dom lite nu men skriver kanske en rad till sen eller i morgon . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0