Trevligt

I går kväll hade vi trevligt. Alltid kul när Linda och Magnus är här. Vi åt och prata och självklart blev det valpgos. 


Tyvärr blev det lite väl varmt , 55 ljus värmde upp bra vill jag lova. 
I går fick vi ju denna fina bukett av Miltons matte och husse, glad man blir!!



Linnea och jag var här hemma vid åtta. Jag vattnade och grejade lite innan vi körde hem. 
Nu har jag mest drucket kaffe och slappat . 
Ska i väg sen och köpa födelsedags present till Sussa som vi ska fira i eftermiddag. 
Köpet alltid årets Ängelholms bok till henne så det får det bli. 

Borde gå ut och trimma Ezter men jag har 0 inspiration ... Men den kanske kommer. Vi får se! 

Får väll ta den vanliga städ rundan här också. Samma varje dag... Sen blir det att gosa med valparna och stå träna dom, dom tycker det är si och så kul...

Jaha vad har ni för er i dag då? Är det en lugn söndag eller? 
Ha det gott❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0