Vilken

Vilken härlig dag!!
Åstorp !!
Hildur 2: a bästa tik med Cert och lovord från domaren!! Sen blev hon Junior/ BIR men omplacerad i BIS finalen. 
Tack kära Gerd för sällskapet kaffet och hjälpen med Effi!!! Du är en klippa och jag hoppas du kommer med på fler utställningar!!!!
Nu har vi firat med hemmagjord pizza sen glass bär och bubbel.., puuuu ingen slanka där inte. Snart måndag.... Då jäklar!! 





Nu börjar jag bli lite trött i kropp o h huvudet... Se om jag kan övertala Linnéa att vi ska sova hos mormor i natt... Skulle nog bli bra!! 

I morgon är det Fars dag så då ska vi fira Lars❤!! För övrig blir det hemmapyssel  vad jag vet!!

Nu hoppas jag sova gott i natt så jag kan drömma om Hildurs och min dag. Å allt runt omkring!! 

Nu säger jag go kväll för nu vet jag snart inte vad jag skriver....😴
😊❤😊❤😊❤😊❤🐭😱❤😊


Kommentarer
Lilian Jonsson

Vilken superdag för Hildur och Dig. Det är Ni värda tycker jag!

Svar: Tack snälla! Det va helt fantastiskt!!!! Kram
Susanna Rehn

2013-11-11 @ 16:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0