Det blev

Det blev en barnfria kväll i går trotts att det såg mörkt ut länge. 
Effi och Linnéa var hos f & f , jätte snällt! 
Oliver sov hos en kompis. 
Så vi Lars och jag åkte till stan och åt mongolisk buffé !! Fantastiskt gott och mysigt!!




Man kan säga att vi blev mätta... 
När vi kom hem tände vi ljus och dukade upp lite godis sen såg vi senaste Walander filmen, jag tyckte den va bra faktiskt. 
Sen tittade vi på någon konstig film som va på tv. Det va ljuvligt skönt att bara vara själva !!! Är så glad att det blev av!!!

I går kväll kände jag små rörelser i Harriets mage, magisk känsla !! Jag blev tårögd och kär utan att se dom❤!!
Lars sa att det säkert bara va gaser men jag är ganska säker på att det va lite vakpbus jag kände 🐶!! 
Hon är ganska rund nu och sover och vilar mycket. Mitt fina hjärta!!! 

Nu i morse när vi gick upp , sov till 07.30 skönt!! Då blev det kaffe och sen städade vi och greja. Sen körde Lars för att hämta barnen. 
Så jag passade på att ringa Ewa sen har jag varit i trimmet och klippt tassar o h lite så på Hildur. Nu är hon badad och sitter på tork innan det är dags att föna. 
Så jag passade på att blogga och ta en kopp te och njuta av tystnaden en liten stund till. 

I dag är tanken att barnen ska städa sin klädsammare och sina rum... Vi får väll se. Men det behövs...... OMG vad där ser ut!!!! 

Tanken var att vi skulle ha falukorv till middag i dag men just nu är jag sugen på en riktigt go höstgryta eller fisksoppa . Får höra med Lars om vi ska ha korven i morgon. 
Tänkte försöka äta Slanka från o h med i morgon, men fasen vad svårt jag har att skärp mig!!!! Blir galen på mig själv när jag störst äter!!!

I går hade Linnéa satt in en fantastisk fin bild på sig själv på FB, hennes kompis hade tagit den! 


Vacker är hon❤!!
Nähä nu får jag väll dricka mitt te. Väntar på utställningsresultat i dag, fina hjärtat Cleo är på utställning. Självklart hållet jag tummarna hårt för henne och för Karins hundar så klart!!!

Ev gör jag en krans till vår dörr i dag, gjorde en till Fannys matte i går. Den blev fin tyckte jag!! 

Till sist en trams bild på Lars från bilen o går, han har nya tänder😉ha ha!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0