Gnäll

Vill ni inte höra mitt gnäll så sluta läs nu...
Tvi så besviken jag är. I början på veckan trodde jag att denna helgen skulle bli bra. Ingen hockey och jag trodde vi skulle kunna fixa att bli barnfria på lördag. 
Farmor och farfar var snälla och kunde ha Effi på lördag men vi kunde inte fixa det för Linnéa och Oliver. Så det sket sig, jag vet inte sist vi var själva. Å inte när det går att lösa nästa gång , länge till. Känner att vi behövt det eftersom vi glider längre och längre från varandra tycker jag. Vet inte hur han upplever det men jag tror vi hade behövt det för att kanske kunna orks hinna och vilja prata med varandra igen, 
Sen i går kväll när dom kom hem från hockey träningen sa dom att Oliver hade blivit tillfrågad om han kunde träna med 01: orna i kväll. Å jo visst!! Så klart. Så snart åker dom till ishallen. Kl är nu 19.24 och dom kör vid kvart i åtta och är hemma vid halv elva kvart i elva skulle jag tro. 
Linnea har åkt till en kompis i Laholm. Vilket är kul för henne så klart. 
Så då är det åter igen jag som sittet här själv. Å nu dessutom en fredag kväll. 
Tack gode Gud att jag ändå har mins hundar. Harriet ligger just nu och trycker sig på mig. Hon är såååå leken och sååååå hungrig och sugen... Snuttan!!

I fm har Effi och jag varit hos Fannys matte, tack och lov att vi har henne. Jag liksom bara trivs så bra med henne och tycker så mycket om henne!!!
Med oss hem fick vi material till höst kransar . Så i morgon blir det kranstillverkning hade jag tänkt!! Kul! Tack kära Fannys Matte❤!!

Nä nu ska jag fylla på kaffe koppen och försöka se det positiva med att sitta här skälv igen.... Hum nä det kan jag inte!!!!!
Skit fredag skit helg!!!!!!!! Å inte dricker man vin hellre, synd annars hade man ju kunnat tröst druckit lite!!
Go kväll på er






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0