Jo

Jaha då är det kväll, blev ingen hockey i dag då Oliver är krasslig . Så här är hela fam hemma. 
Jag har packat lite, varit och tankat bilen. Nu har jag målat naglarna. Glittriga och fina :) ! 
Kl nio när barnen lägger sig ska Lars och jag se nyaste Walander filmen, verkade som om det är den sista. Men jag vet inte. 
Det ska bli mysigt!! Får bli fredagsmys en torsdag eftersom jag inte är hemma i morgon. 
Mormor hämtar Effi vid tio i morgon, då tänkte jag ha Hildur klar och bara ha det sista att packa ut i bilen + duscha och sen hämta Linnéa kl elva i skolan. 
Sen kör vi i lugn och ro, å går på A6 ett tag . Det blir mysigt!!
Lars hämtar Effi när han slutar . Så det löser sig bra!!
Mysigt att Linnéa ❤ vill följa med, bra med egentid med henne!!!! 

Kommer så klart sakna dom andra men det är ju bara en natt denna helgen. 

Köpte ny kofta i dag, hade 400 kr tillgodo kvitto på Qinte. Sen köpte jag en klänning på bränborns kläder i går, kostade 500 men jag hade en kupong med 25 % . Så det blev 375 helt ok och lagom. Har en väldigt liknande klänning i grått, den har jag tyckt så mycket om så det gör jag nog med denna också !

Svårt att se men lite ser ni ju :) !! 
Så detta får det bli på lördag, har packat överdrags byxor med då det brukar vara bra kallt i Mjölby ridhus....

 Jo jo nu är kl tjugo i nio å snart blir det film , i like!!!!
Ha det gott 😊❤



Kommentarer
Malin

Lycka till i Mjölby! Ses vi i Växjö?
Kram

Svar: Det kan behövas!! Nä Växjö ska jag inte till, jobbar i stället.... Kram
Susanna Rehn

2013-10-24 @ 22:40:00
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/
Fannys matte

Ett tips - du skulle ju kunna mannekänga i dom nya
kläderna o be nån ta en bild så vi kan få se hur fin du blir. Lycka till i helgen o så håller jag tummarna som vanligt.
kram, kram

Svar: Ha ha ska tänka på det nästa gång :) håll nu ordentligt !! Kram
Susanna Rehn

2013-10-24 @ 22:49:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0