Kvälls rad

Ja det får bli en kvälls rad från mig. 
Dagen har rullat på och jag har sovit riktigt gott nu i eftermiddag. Skönt och bra, hoppas det hjälper mig att vara pigg och glad natten lång!!

Innan vi åt middag i dag vägde vi valparna. Puck väger nu988 G och Nypon strax under.

Dom är så riktiga och goa kan ni tro!!

I morgon ska jag sova och sen kl tre kommer mina kära vänner Helle och Ulle . Då blir det kaffe och snack!! Mysigt!!! Kul att träffa dom!!

Det är väl typ dom planer jag har för i morgon, får väll borsta lite hundar på kvällen. 

På torsdag ska jag ev till HBG med mormor och Linnéa. Men det betor lite på om Linnéa städar och fixar sitt rum....
Ska in om Slanka och köpa på mig lite mer mat till mig. Sen hade det ju varit kul om man hittade några roliga kläder...

För övrigt ser jag nu fram i mot när helgen är över, tre jobbe nätter först... Sen har jag fri vecka. Då är ju Lars också hemma och har jag tur kan man få gjort lite då. 
Vill städa städa och städa både ute och inne uppe och nere. Trimmet behöver också fixat till lite. 
Sen ska jag trimma en vovve då och vi får hit Ezter och sen Milton som vi ska passa. Det blir fullt i soffan då. 

Sen ska Hildur tittas över inför utställningen i Åstorp på Lördagen. Känner på mig att det säkert blir en tre mig dag, ja kanske inte resultats mässigt men ändå . 
Sen dröjer det ju ett tag till nästa gång jag ska i väg. 
Nähä jag ska kolla lite tv nu och gosa vovvar innan det är dax att klä på sig och styra mot jobb. 
Go kväll på er❤






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0