Sista

Så nu har jag tagit min sista Slanka för i dag. Kl är nu strax efter nio på kvällen. 
Har haft en lugn kväll med en kopp te och så har jag sett Tysk Ungen. Den va helt ok. Kul när man läst boken. 
Killarna har varit på träning och Effi somnade vid sju. Linnea har suttit här med mig men tittat på datorn. 

För övrigt i dag har det varit sååå långtråkigt . Inte gjort något speciellt alls och då blir tiden dryg. Men när Lars kom hem gick jag och vila och sen trimmade jag Ezter. Hon ska hem i morgon fm för nu i kväll kom mamma och pappa hem från Cypern . Dom har haft det bra. 
Nu har grabbarna kommit hem och Oliver äter lite sen är det sängen. 

Fredag i morgon. Det betyder tre nätters arbete ligger framför mig. Puuu. 

I dag är det en vecka kvar till Harriet är på dygn 63 , så nu närmar det sig med stormsteg kan man säga! Spännande att se vad det är för några som bor i den där magen. 

Nähä en sista kopp te nu sen blir det väll sängen. 

Hoppas ni haft en bra dag❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0