Blir en rad till i kväll.

Sitter nu här med mitt te o h har tv:n på men inget intresserar mig... Tror jag blir tokig.... Kan man dö av tristess ??? Jag tror det. Snart är denna dagen slut och då börjar det om... Upp och hoppa, väcks barn, göra gröt, tjata om att bli färdiga , vinka av barnen , bädda, diska( jo just det Diska för hand då diskmaskinen är sönder) tvätta, städa toa, plocka, dammsuga. , ta hand pm hundar, läsa böcker och leka med Effi och vänta vänta på bättre tider... Eller i alla fall på att Lars kommer hem och avlöser mig en stund, . 
Sen kommer barnen hem från skolan , då ska det fikas och det blir ny disk. Tänka ut middag. Göra middag. Lars och Oliver i väg på hockey match . Ja och där i mellan ska jag trimma en hund. 
Sen leka med Effi, natta Effi, se på tv och dricka te. Vänta på att kollarna ska komma hem och kl ska bli tio och man kan gå och lägga sig....
Herre Gud vilket jäkla skit liv jag lever....

Så ser det ut , bara att bita ihop och trycka undan tårarna. Det hjälper ju inte ändå. 
Tänk positivt!!!  Inte så jäkla lätt men jag får väll försöka. 
Å ja jag är tacksam att vi är friska och har tsk över huvudet, jag vet att många har det värre. Jag vet att man inte ska klaga men jag gör det ändå. 
Tänk att bli sedd tänk att få frågan , hur mår du hur har din dag varit vad vill du har du några planer ska vi....bl.a. Bl.a. 
God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0