Favorit

I kväll om lite mer än en timme är det mitt favorit program . Sista delen tror jag. Ser jag fram i mot men först ska jag se Idol! 
I dag har jag trotts att jag mår sådär varit och klippt mig och tonat håret, så skönt. Ska snart beställa en tid för permanenta mig. Vill ju ha det riktigt krulligt . 
Nu är Pågarna i ishallen och Effi sover. Hon börjar låta hes och förkyld hon med, stackars. 
Linnea är också nyklippt och fin. Hon sitter här med mig och myser. Just nu dricker vi te. Mysigt och gott. 
I morgon får jag se hur jag mår, ska ju egentligen jobba men vi får se. 
Nähä nu börjat strax Idol och jag får sluta här. Har nog inte tagit någon bild med mobilen i dag men slänger nog in någon gammal. Go kväll. 












 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0