Glädje

I förmiddags var Effi och jag i väg på sång stund i församlingshemmet . Det är sådan glädje att se hur kul Effi tycker det är! Hon är kavat trotts hon inte går på dagis ännu. Började leka lite sen sjunga och dansa sen va det super fin fika. Efter det pysslade vi och gjorde tre fina tavlor. Bilder kommer en annan dag. När kl va lite i tolv åkte vi hem. Då va Effi trött och tog en lugn stund i soffan och tittade på Pettson och Findus. När Lars kom hem gick jag och vila, sov flera timmar. Blev helt paff när Lars kom och väckte mig... Undras om jag sover i natt?! Sen har vi fixat middag badat mm. Nu har Lars gått för att natta Effi. Jag vill tacka för dom fina kommentarer jag fick i går, tack!! Nu sitter jag här och funderar på vad vi ska göra i morgon, kanske Fannys matte vill komma i morgon fm och fika? Skriv en kommentar om du vill. :) . Hade behövt åka till Ikea för att lagra värmeljus , börjar ju bli mysigt att tända lite nu på kvällarna tycker jag. Vill få med mig lilla mamma men hon har alltid så mycket att göra och inte gillar hon affärer heller. Hoppas hon vill en dag ändå. Nä nu ska jag dricka lite kaffe kolla fb och slö se på tv. Kl nio är det Maria Wern på tv 4, det tycker jag är bra så det ska jag så klart se! Önskar er en bra kväll!!



Kommentarer
Fannys matte

Tack, de´låter ju mysigt. Tar med mej några värme- ljus ifall du inte kommer iväg dom närmaste
dagarna.

2013-09-03 @ 21:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0