Konstigt

Vet ni, ni är tre personer som har lösenordet till bloggen. Så nu har jag oftast tre besökare per dag. Innan hade jag ca 60-90 besökare per dag.... Det är en person som skrivit tull mig och frågat varför jag satt lösenord. Svarade henne att jag inte bloggade längre... 
För nu är det bara vissa som får ta del av min blogg . 
Tycker ändå det är konstigt att inte fler undrat. 
Men det är ju bra för då kan dom ju inte sakna den så mycket. 

Mitt förra inlägg här i kväll har Linnéa gjort till mig. Hon är så duktig med sin dator!!!

Själv önskade jag att jag kunnat uppdaterat hemsidan Myscockrarna alltså. Det har ju hänt en del som vore kul att skriva om. Men eftersom datorn är knepig vågar jag inte lägga över bilder från kameran o in i den. Kan inte hellre uppdatera. Skit också . Vore ju bra när vi får valpar att kunna uppdatera i alla fall.... Vet inte hur jag ska lösa det. Lars har ju köpt sig en IPad så det lär ju aldrig bli någon ny dator här... Tur att min telefon fungerar så jag kan blogga lite kolla FB och kolla Aftonbladet . 

Är så trött på att allt går sönder och inget fungerar. 
En sak till som börjar krisa är mina saxar och klippmaskinen... Är så slöa och tar nästan inget. Prova alla Effileringssaxsrna i dag när jag trimmade och Sören vad dom tar dåligt. 
Vet knappt hur jag ska kunna få till våra vovvar när det är dax. 
Hade jag nu bara vunnit lite pengar( vilket jag aldrig gör då jag ju inte spelar ) då hade jag slipat saxarna , köpt schampo och balsam till hundarna. Ny rejäl burvagn, sytt kennelnsmnet på burtäcket, köpt ny trimmväska mm , ja å det va bara vad jag vill ha till vovvarna. 

Nä jag får väll passa på att sälja min kropp när jag ändå är ute och jobbar på nätterna. Eller?!

I kväll är återigen en bajs kväll, här sitter man med sin kopp te . Inget bra på tv och tiden kryper fram och röven nästan spricker... Ja om jag snart inte har någon att prata med. Pratar ju med vovvarna men det är inte riktigt det samma. 

När sen gubbarna kommer hem är det snart lägg dax . Hoppas kunna sova gott i natt och inte grubbla så förskräckligt eller vara ledsen. 

Nähä nu ska jag surpla te och slappa på den där förbaskade tråk tv:n ...
Måste bara berätta vad jag sa till Lars i dag. Jo jag sa att å vad jag önskar att jag var intresserad av handarbete. Jaså sa han varför då, jo så jag har något att göra på kvällarna. Men du kan ju läsa en bok, nä sa jag för vi har för mörkt. Ja då kan du ju inte handarbeta hellre... Nä det kan jag ju inte. Då sa han att du har ju hundarna.... Snacka om ingen förståelse eller att inte bry sig om hur jag har det hur jag mår eller fatta hur jävla tråkigt mitt liv är.... 
Fast det är klart, vad förväntade jag mig?? Nä jag vet inte, men jag blir mest så ledsen att inte få förståelse av någon ända människa. 
På torsdag är jag bjuden på ljudspåret, då är det träning. Lars frågade om han skulle be sina föräldrar komma och passa Effi. Men jag sa nej, det är i lägg tid och blir bara stökigt med hundar och allt. Så jag får sitta här ännu en kväll. Men om jag ser det från den ljusa sidan blir jag ju hellre inte sugen på att köpa något om jag inte är för. Det värsta är att Claudia tycket nog jag är en tönt som aldrig kommer på något, varit ditbjuden två gånger tidigare på typ tjej party men det har inte passat pg av jobb eller hockey. 

Nä nu ska jag sluta för i dag. Hoppas ni är glada och lyckliga o h har någon som bryr sig om er... 


Kommentarer
limpan

Men gumman lilla jag tänker på dej. Har ett förslag kan du inte investera i en pannlampa och detta med handarbete det tar tid har hållt på med en bonad i ungefär 15-16 år och jag är inte klar ännu.
Vi får väl hoppas på att vi vinner då, för vi spelar ju på tips och triss ibland och du vet ju ,,,eller?
Vi hörs imorgon och försök och drömma fina drömmar de kanske slår in en vacker dag!
Kram!!

Svar:
Susanna Rehn

2013-09-24 @ 21:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0