Så fick det bli

Linnea har fått för sig att hon ville ha upp sin schäslong igen, vilket innebar att det blev tomt här nere. Men Linnéa hade en soffa hon inte ville ha så den åkte ner. Det blev ganska bra. Harriet tycker det är toppen och var så klart först att prova. Man ser hur hon tänker å tack en soffa till mig, det va på tiden😊!!

I dag har Lars och Effi burit in utemöblerna och höstat lite ute, vemodigt tycker jag. Tänk så länge till dom ska ut igen...


Just nu är jag inte så snorig men så matt i kroppen . Tråkigt. I morgon kl ett ska jag till frissan vilket är behövligt och ska bli skönt. Linnea ska också dit efter skolan. Kravet var att rummet skulle vara städat och jo då i dag blev det gjort. 
Vi har varit på utvecklings samtal med Oliver i eftermiddag. Det var i stora drag bra men vi får vara noggrannare att påminna om läxorna....
Nu sover mini loppan. Oliver är och tittar på Rögle. Så nu sittet vi andra här och dricker te och myser av tända ljus. Får ju göra det bästa av den här mörkare tiden. 
I dag tycker jag faktiskt Harriet rundat på sig en aning, undras vad där är i magen... Tror nog att jag är säker på små puppar. Men vi vet nog mer säkert snart. 
Nu önskar jag en trevlig och mysig kväll!!





Kommentarer
limpan

<3

Svar:
Susanna Rehn

2013-09-18 @ 22:04:40
limpan

<3

2013-09-18 @ 22:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0