Söndag

Fortfarande krasslig, hoppas vakna i morgon och vara full med energi... 
I förmiddags hade Oliver träning, Effi och jag körde in och tittade en sväng. Skönt att komma hemifrån men jäkligt skönt att komma hem igen. Puuu vad det tig på krafterna. 




Lars Effi och Linnéa har varit i väg en sväng. Oliver lekt med en kompis. Nu är det återigen hockey träning, denna gång tog Lars Effi med sig. Linnea häckar på sitt rum och jag sitter i soffan med vovvarna. 
Blir några ensamma timmar nu innan dom kommer hem. Längtar, tråkigt att vara själv och hungrig är jag också. Men midda blir det inte förrän dom kommer hem. 
Just i dag känd det som att gå i ide vore en bra sak. Men som sagt jag hoppas jag är full med energi i morgon. 
Ni få som läser här får ha en bra söndags kväll!!


Kommentarer
stavlisa

Krya på dej snäckan. Det är för tidigt att gå i ide.
Det kommer bättre tider efter detta blöta gråtrista
väder. Tänd en brasa i kakelugnen så länge.

På återseende,
kram

Svar: Tack!! Tycker du det är för tidigt, tja om man tittar ut nu känns det inte så. Men i morgon är det säkert både med väder och " kärring" ;) !! Vi nöjer oss nog med några värmeljus här än så länge, gäller att spara på veden till bistrare tider. Vi hörs snart!! Kram
Susanna Rehn

2013-09-22 @ 18:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0