Helvete...

Skit och helvete ... Kunde inte hålla mig. Har ätit grillat... Grrrrr gott men fel fel fel... Å nu även lite gotter . Vad håller jag på med??
I morgon ska ev Lars och jag vara barnfria på kvällen. Då festar vi nog till med räkor. Så det är ju inte så onyttigt. 
Men efter det är det fan Alvar igen!!!!!!
Nu får jag sluta att tabba mig och klara detta. 
Jag vill vill vill men det är såååå svårt. 
Jag skäms över mig själv😢

Nog om det nu . 
Har nog inte visat min nya skavs/ sjal så här kommer den. 



Köpt på Ålens , söt tycker jag. 
I dag var vi på Johanessons och köpte Linneas födelsedags present , en jacka hon får från farmor farfar mormor och morfar . Gissa om hon va glad. 
Effi har också ny fin jacka, fast hon va inte pigg på att va med på bild. 

I kväll har Effi och jag badat , så mysigt. Hon är en riktig bad groda 😊 efter satt hon och mös i soffan sen blev det grillat. 

Nu har vi tittat på Lets Dans och nu är det paus i det programmet och jag passar på att skrivs några rader. Är riktigt trött och kommer nog snart krypa i säng. 
I morgon hämtar jag Ezter för att fixa till henne lite. Sen lämnar vi barnen där till kvällen. 
Tyckte det va dax med lite egen tid för mig och Lars. Vi får väll se hur det blir. Vem vet vi kanske somnar här på soffan kl åtta...

Jag måste buga och bocka för alla kommentarer som bara har haglat in i dag. Fantastiskt roligt 😱eller. Ha ha är jag tjatig ? Ni behöver inte skriva men det är väldigt roligt för mig. 
Hoppas ni har en bra kväll❤💃🍷❤🐽🐶


Kommentarer
am.

Förstår att du också vill ha lite info om vad som händer runt om i stugorna en helt vanlig fredag. Ja du, det sker kanske inga stora saker men att göra en
städning i kylskåpet kan ju alltid pigga upp och det blir oftast mer plats o man kan känna sig lite duk-
tig en stund. För övrigt kan man njuta av de´fantas-
tiska vårvädret o allt som börjat blomma.
Himla fin scarfes du hittat - när ska du inviga den?
Blir det tillsammans med den nya jackan kanske?
Ha en skön helg o på återhörande
Kram



Svar: Å städa kylen är ju en bra grej 😊duktig du är!
Ja jäklars vad det växer nu, helt otroligt . Vi har stora knoppar nu på syrenen. Så nu gäller det att njuta!
Det va roligt att vakna och hitta en kommentar . Tack så hjärtligt ❤
Vi får träffas snart och stå träna lite med Alice. Ja och snacka lite viktiga och oviktiga saker 😉
Sjalen tror jag blir fin till jackan😊får väll se när jag kan tänkas va så fin.
Kram och tack igen❤
Susanna Rehn

2014-04-25 @ 23:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0