Inte så bra

Somnade vid fem nu i dag och vaknade halv sju... Mör... 
Får försöka vila en timme sen. 
Jäkla skit . Är så svullen och öm i kroppen men tack och lov är andningen bättre nu. 
Effi vaknade kl fyra och ville inte sova mer så vi gick ut här på soffan då. Hon somnande om gott och sover fortfarande. Vilket är bra då hon va vaken länge i går kväll också . 

Vad som händer i dag vet jag inte. Inget mer än städa det vanliga och handla något vi kan ha till middag tror jag. Är vansinnigt sugen på grillad fisk. Vi får väll se. 
Vi åt ju påsk mat i torsdags och Lars tror vi får det i morgon kväll då vi är bort bjudna till hans bror också . Därför känns det som vi struntar handla hem något sådant. 
Linnea undrade i går om hon fick åka tillbed kompis och sova över i dag. Fast det vill jag inte. Tycker nog vi kan vara samlade . Sen vet jag att varje gång jag tänker vi ska ha familje mys blir jag besviken då en sitter med sin " padda" hela tiden och dom andra med telefonerna.... Bara jag som vill umgås eller så något trevligt på tv i hop. 
Men jag har börjat vänja mig att vara besviken och att kanske bli mindre besviken eftersom jag är ett UFO i denna familj som inte tänker som dom andra. Vissa vill bara dricka vin när det är helg och andra något mer...
Nu ska jag fylla på kaffe koppen. 
Glad Påsk 🐣🐥❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0