Kväll

Bra dag i dag. Fått gjort mer än på länge. Dammat dammsugat torkat golv. Städat och rensat mina kläder Effis kläder. Städat garderober och klädsammare . Hängt undan vinter jackor . Så skönt med lite ordning och reda . 
Sen har Lars varit i Halmstad och köpt en diskmaskin av sin syster. Så nu har den gamla som varit sönder länge åkt på tippen och den nya är på plats. Där ska bara fästas en lycka då den blir lite snyggare. 

Ska bli så skönt att slippa diska allt för hand. 
Jag och mamma bestämde träff på Maxi kl två i dag. Jag blev lite mycket bortskämd... 😊
En bok, ansikts masker, bad salt, el tandborste, nya inne skor . + lite Goa socker fria drickor. Kan va gott nu. 



Ser fram i mot att prova drickan och läsa lite!! Sen har jag rostat lite mandlar för att ha något att tugga på nu dom första kvällarna. Detta för att göra övergången lite lättare för mig. 

Efter Maxi körde vi till Mats skor. Hittade där två par skor... Mitt favorit märke och sitter som en smäck! Hade kunnat köpa många skor i dag, riktigt många snygga!!



Vi gick in om en kläd affär också där jag sett en skin jacka jag önskat mig, inte riktigt skin men mjuk och fin ändå. Den köptes och hänger nu i min ny städade klädsammare !! Lite trång men det är bra att ha att prova och peppa sig. Om en månad sitter den som en smäck!!

Nu va vi ganska trötta både mor och jag men en snabbis in om blomsterlandet blev det. Jag va så trött att jag inte orkade titta men köpte en söt blomma som nu står i hallen. Fick även en tvål som luktade ljuvligt gott!!
Ja ni vilken dag!! 
Bortskämd som bara den men oj så härligt. 
Nu sitter jag här i soffan och bara tar igen mig och känner mig nöjd. 
Lars nattar Effi just nu. 
Linnea har en kompis här och Oliver ligger här och ser hockey på tv. 
I morgon är det skola igen så det blir sängen vid nio för dom. 
I morgon börjar Lars jobba kl sex. Så en lång dag har vi framför oss.

Nu önskar jag en go kväll 
❤❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0