Lättad

Doktorn ringde tidigare och jag är så lättad! Hon sjukskrev mig hela veckan då hon tyckte jag skulle vara rädd om mig och bli riktigt frisk nu. Känns otroligt skönt!! Tid att bli frisk pigg och kry igen utan stress!!!! 
Så nu är jobb ringt och allt ok! 

Jag har varit och lämnat Effi hos mormor , snälla bästa mormor som ställer upp!!!
Så nu är det lugnt. 
Som sagt ska Linnea till ögon doktorn 14.20 så efter det hämtar vi hem Effi igen. 
Men nu får jag lite paus att bara ta det lugnt. Så skönt!!
Oliver blir hämtad om ett tag av en kompis , dom ska in till stan och åka till skridsko . Jäkla tråkigt väder för det men det väljer han ju själv och just nu regnar det inte. 

Ha det så länge 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0