Måndag

Morgonen började med att Effi och jag körde och lämna Lars vid rondellen här borta. Han skulle sam åka med några i dag då vi bara har en bil. Pappas bil har gått sönder och han har lånat Lars. 
Så det löste sig ju bra så här. Lars skulle gått bort dit men eftersom regnet öste ner kändes det ju inte så bra. 
Nu är Effi och jag tillbaka i soffan , ser barnprogram och myser. 
Natten som gott har jag sovit så dåligt , blir kallsvettig och drömmer. Tror det är medicinen. 
Ska ringa vårdcentralen nu kl åtta och hoppas få kontakt med dom omgående. Ska höra om jag kan bli sjukskriven lite till så jag kan få bli bra. Men jag vet inte hur dom ställer sig. Är orolig över det. Har aldrig mer än när jag var gravid behövt vara sjukskriven. Dom ser väll att det inte är något man satt i system får jag hoppas. 
Så känner jag stressen att ringa till jobb och säga om jag kommer eller inte. 

Vad som händer i övrigt i dag vet jag inte. Blir att bara försöka klara dagen och ev köra Barnen på aktiviteter. 
Linnea har en tid hos doktorn i dag igen 14.20 får se om det blir jag som åker med eller mormor. 

Nu ska jag gå och sätta på lite nytt kaffe och vänta på att kl blir åtta och jag kan ringa. 
Skriver kanske en rad sen om jag har tillfälle . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0