På spåret

Så ja nu är jag på rätt spår igen tror jag. 
Sovit ok i natt och det va skönt. 
Fått diskat bäddat plockat hundbajs satt igång tvätt fixat frukost fått i väg barnen till skolan. Dammat lite , städat toa. 
Skönt. 
Så nu pausar Effi och jag i soffan med barnprogram och kaffe. 
Har skickat sms till Helle , är så sugen på att träffa dom en sväng. Vill ju gosa med fina lilla prinsessan som jag tror ska heta Siri. 

Vi får väll se vad dom svarar. 
I dag ska jag även dammsuga torka golvet . Här ser ut som Fan om man säger så...
Sen måste jag packa bada och fixa Hildur , tanka bilen , köpa köttbullar mm. 
Lars kommer hem kl fyra och är hemma till fem. Så då måste jag ha badat Hildur och haft henne på tork ett tag så jag kan gå ut och föna henne i lugn och ro när han kommer hem. 
Det är lite tajt med tiden i bland men jag brukar greja det. 
Vad vi ska äta vet jag inte, killarna får äta i ishallen och Linnea och jag och Effi kanske en köpe sallad. 
Tänkte kanske mormor och Linnea kan fixa det i eftermiddag när dom ändå ska till stan på ansiktsbehandling . Vore skönt att slippa fixa och tänka på det. 

Kl åtta i kväll är det Lets danse och det vill jag se. Så jag hoppas va klar till dess. 

Det ser ut att bli fint väder i dag, vi kan ju hoppas att det blir så och håller i sig hela helgen minst 😊

Nä nu ska jag ta och fylla på koppen med kaffe. Kanske Effi nöjer sig med att mysa en stund till. Gäller att passa på för rätt som är blir det full rulle. 

Kram på er så länge ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0