Sjuka

Här är vi sjuka . Så tråkigt. Fick åka hem från jobb i går vid 20 tiden . Blev bara sämre och sämre. Förkyld hosta svårt att andas och bara helt skakig . 
I går fick Lars åka hem från jobb vid middags tid då han också är dålig. Oliver fick bli hemma i dag , ont i halsen och dålig.
Nu har jag bokad tel tid med vårdcentralen så dom ska ringa upp. Jag måste ha läkarintyg nu eftersom jag va sjuk förra veckan också... Så jobbigt.

Så just nu är det bara Linnea och Effi som är pigga. Stackars Effi får nöja sig med hemma mys och lugna aktiviteter. 

Ute regnar det som bara den, passande sjuk väder får man säga. 
Jag hoppas kunna gå och sova er tag sen. Men jag måste först veta om jag får en tid till doktorn i dag. 

I går var vi och köpte lite blommor. Påbörjade påsk pyntandes lite lite. Men nu orkar jag inte. 

Har satt ett ris med fjädrar också. Men mer påsk bilder kommer en annan dag. 

Nä nu ska jag snyta vidare....
Hur mår ni i dag då? Friska och krya? 
❤❤❤


Kommentarer
Malin

Krya på er!
Kram

Svar: Tack kära Malin❤
Susanna Rehn

2014-04-09 @ 19:00:14
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0