Tuff dag

Men jag har min mamma som försöker stötta mig. Tvingade med mig till Yvonnes blommor i Bassholma. Så här är dagens skörd....
Så i morgon blir det plantering ! 

Köpt även dessa. 
Å så tyckte mamma jag skulle ha en tidning eftersom jag kämpar på. 

Hon är bäst min mamma ❤

I dag köpte Lars ny potatis som dom stekte och så grillade dom... Fy farao vad jobbigt men jag klarade det. 

När Lars grillade fick vovvarna sin mat, ljuvligt nu när dom kan vara ute så mycket. 

Nu tittar vi på Tv men snart blir det sängen för min del. 
Hoppas allt känns bättre i morgon! 



Effi har i alla fall varit glad i dag, hon är mitt hjärta ❤
God natt på er❤


Kommentarer
Lilian Jonsson

Då ses vi på Din veterinär på tisdag. Hoppas att det kommer att gå bra för Dig där. Jag jobbar där hela tisdagen. Ha en en skön dag även om det är fullständigt svinkallt! Kramiz

Svar: Ok men det känns ju jätte tryggt och bra! Ja vi hoppas det går bra. Kul då ses vi då! Jag blir så glad när ni kommenterar ❤tack kram kram
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 10:56:19
Lilian Jonsson

Glömde säga att jag verkligen beundrar Dig när det gäller Din bantning. Skulle så väl behöva plocka bort en massa kilo men har absolut ingen inspiration just nu. Inbillar mig att det är svårare när man flyger och far som jag har gjort sista tiden och även skall göra denna månaden. Kram igen<3

Svar: Tack jag kämpar på!! Det är inte lätt men jag måste. Jag mår ju bättre då. Man måste ta det när det passar en och man är laddad. Kram❤
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 10:58:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0