Vill bli bra

Å Gud vad jag vill vara frisk!! Väldigt jobbigt att inte kunna andas riktigt. Hosta så jag har kramp. 
Undras när det ska vända... Jobbar ju måndag o tisdag och det oroar mig väldigt vill jag liva...

Trotts dålig luft och trötthet blev jag utbjuden i dag, blev Kina restaurangen för Lars Oliver och mig. Tjejerna är hos M&M . Det va gott och mysigt men det tog musten ur mig så nu sitter jag här i soffan och bara andas. 

Fick en fin bukett vitsippor av Lars i dag, mina första. Blev så glad även om jag tipsade honom att dom växer vid vår tomtgräns vid åkern. 

Nu hoppas jag ni haft en bra dag. Å så hoppas jag kunna sova ok i natt och vaknar i morgon och mår mycket bättre. Annars vet i katten. 
I morgon ska Lars klippa gräs och jag vågar inte planera mer än skrutta omkring. 
Planen är grilla på kvällen , det ska bli gott och mysigt. Hoppas det blir en fin dag. 
Å så får vi väll hem våra töser. Mysigt! 

Kram o god kväll❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0