01.20

Ja ni 01.20 var jag hemma från jobb i natt. Sen tog det en stund att somna. 
Så när Effi kallade på mig 06.45 va jag så seg och hade såååå gärna sovit längre. 
Men det är ju bara att upp och hoppa. Så nu har jag plockat undan lite och kokat gröt till Effi.
Det köns som det kan bli en något sömnig dag innan kl är fyra och Lars kommer hem. Det tråkiga är att då måste jag krypa i säng och skynda mig att somna eftersom jag inte har så lång tid på mig att sova. För i kväll precis som i går kväll har Oliver träning. 
Jo nu har den tiden börjat. Så klart fantastiskt rolig men det kommet kosta på krafterna och jag vet att jag kommer bli drabbad och min sömn med... 
Det är bara hoppas att jag överlever natten på jobb och kan göra ett bra jobb.
I morgon måste jag trimma Harriet det är det som hänger över mig lite nu. Men i dag hinner jag ju inte. För att trimma med Effi det är ingen super kombination . 
Ja ja allt ordnar sig väll och blir bra . Just nu gäller det att försöka komma på vad Effi och jag ska föra i dag. 
Ska snart tömma den där förbaskade diskmaskinen och bädda sängarna. 
Tror jag väntar med dammsugningen ett tag. 
Hade så gärna velat ha tid för mig själv att måla min soffa. Men det vet i katten när jag ska få till det. Jag är nog för lat för att göra det tillsammans med Effi. Och inte har Lars tagit fram färg och så som jag frågat om. 
Just nu önskade jag att någon ringde och bjöd oss på en riktigt go fika. Ja det skulle sitta fasligt så gott. 

Vad Oliver ska göra i dag vet jag inte, vi får väll se när han vaknar. Det tar nog några timmar ännu. 
Linnea är ju fortfarande hos mormor och morfar så hon har det toppen i alla fall. Skönt men ni kan ju gissa att man saknar henne. 
Nu frågar jag er fast jag vet att det är dåligt lönt, vad ska ni hitta på i dag då??
Jag önskar er en fin och bra dag!


Kommentarer
sussi

Hej Susanna
Jo jag ska väl göra som du tvätta, plocka och lite så. Igår va jag o trimma min cocker flicka som ska på sin 1a utställning nu i aug på Solvalla ska bli spännande skulle också behöva svänga med saxen på mina Golden töser dom är lite ulliga igen samt lite klovård. Det är nog dagens bestyr. Ja du nog har man att göra.Ska oxså börja jobba torsnatt efter 7v semester. Ha en bra dag Kram Sussi

Svar: Vad spännande med första utställningen , hoppas det blir kul!! Roligt med en kommentar!! 7 veckors semester OMG det va länge. Hoppas det blir bra att börja jobba igen.
Kram❤
Susanna Rehn

2014-08-13 @ 09:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0