19.45

Ja då va klockan kväll. Pågarna har kört till ishallen. 
Linnea är snäll och läser godnatt saga för Effi. Så nu passar jag på att skriva några kvälls rader. 
Om någon undrar hur det gick med den där soffan jag köpte, jo den ska målas igen men har kommit in så länge. Hundarna tycker den är super mysig😊




I dag provade Lars och Linnea våra hemma odlade persikor, kul. Dom va tydligen goda också. 


I dag var vi hemma på fm. Tvättade mm. Sen körde vi till Sussa och Lennart en sväng. Mysigt! Dit kom även Helle med familj. 

När vi kom hem bäddade jag sängen med dom ny tvättade lakanen. 
Vid tio över fyra kröp jag ner i sängen. Och blev väckt strax efter sex då middagen var klar. Tror det va någon slags lam. Det va gott faktiskt. 

I morgon jobbar Lars mellan tio och två. Linnea och Effi ska åka till farmor och farfar och vara dör då. Oliver skulle va hemma sa han då han ville sova ut. Å det kan han nog behöva efter denna vecka med skola och träning i massor på sena tider....

Sen ska Oliver ha en kompis som sover här i morgon. Så då är det ju bra att vara pigg. 

När Effi somnat och Linnea kommer ska vi nog ta lite glass tänkte jag. Tror jag har lite blåbär i kylen, det är gott till tycker jag.
Så vi får mysa en stund i alla fall innan jag kör till jobb. Ljusen är tända här i kväll. Är mörkt blåsigt och har precis regnat en skur. Så då är det mysigt med lite ljus. Hade verkligen behövt åka till Ikea och bunkra upp med ljus och dyligt nu. 
Nu vill jag önska en skön och mysig fredags kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0