Att vakna

Att vakna och höra hur det regnar och mullrar lite var riktigt skönt tyckte jag. 
Känner mig lite mer som människa i dag men det blir ju inget jobb i natt hellre då det ska gå 48 timmar.
Just nu sitter vi i soffan och myser, Effi äter en skål yoghurt . 
Lars är bättre men känner sig jätte trött och matt men det gör man ju efter en sådan " sväng" få farao vad vi ogillar maginfluensa . 
Kan inte låta bli att tänka på om det regnar I Jönköping , hoppas inte. Synd om dom som är där och ställer och sover i tält och dyligt . 

Snart ska jag samla kraft och gå och bädda och lite sådant. 
Vad vi orkar eller kan göra mer i dag vet jag inte. Blir nog inga stora saker med tanke på hur lite energi vi har. 

Ja ni jag har inte mer att skriva om eftersom det så klart inte händer så mycket här nu.
Önskar en fin dag


Kommentarer
Malin

Krya på dej!
Kram

Svar: Tack kära❤ nästan helt ok nu! Kram
Susanna Rehn

2014-08-03 @ 20:40:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0