Hej

Måste visa er något , något jag sökt länge. En liten liten söt soffa. Har gått med i Bjäre fyndtorg på fb och nu i kväll dök denna lilla godingen upp. Jag slog till och efter mindre än en timma står den nu i vårt hem. Den ska målas vit och en nya dyna ska till. Kanske en eller två kuddar och en filt som hänger över armstödet. 




Vad tror ni???
Vet ni vad den kostade?? 50kr ha ha herre Gud vilket klipp😊 så roligt!!

För övrigt i dag har vi så klart städat... Effi och jag var och hälsade på hos Sussa sen körde vi till Ishallen och tittade lite på Oöivers första träning. 
Sen har vi handlat. 
Lars och Effi har varit på Väla. 
Vi har ätit Taccos och badat. 
Lars har varit och lämnat tandborste till Oliver då han ska sova hos en kompis i natt. Och när han kom hem fick han kasta sig i väg och köpa soffan. 
Nu nattar han Effi, kl är nu åtta och det blir nog bara soff läge här. Kl halv tio är det Millenium på kanal ett , vi såg första delen förra veckan. Sett det förr men det är bra och går att se igen. 

I morgon jobbar Lars och vi får se vad Effi och jag gör. Får kanske leta vit färg och börja " klena"😊

Nu ska jag skala lite morötter och skära lite gurka till mys tilltugg i kväll! 
Ha det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0