Liseberg

Det blir Liseberg för oss i kväll. Sen i morgon också. I kväll på tv och i morgon live. 
Har en prinsessa här som längtar såååå😊

I dag har vi städat , Lars rensat avlopp😱 fy fan....
Han har badat Jopplin . 
Sen har vi grejat med lite av varje. Jag har trimmat en vovve, valp till Albin och Dea. Hon är en fröjd att trimma💗

Nu har vi ätit räkor och Västerbotten ost paj mm. 
Nu blir det soffan och bara va. 




Effi har lekt hundutställning en hel del i dag, hon är bara helt ljuvlig😍

Jag har ett hemligt special ställe i Munka där man kan köpa en fin blombukett för 20kr . Inte min favorit färg men för 20kr...



Vi har två doftrankor i köksfönstret, nu sitter där en stor " frukt" på den. Vad aka man göra med den??

Gerd vet du? Du brukar ha koll😊

Om någon undrar har jag inte fått någon sponsor ännu😉

Hej svej


Kommentarer
Gerd

Har aldrig sett nåt sånt. Tror inte att du ska ha den
som tillbehör till nån gourmetmiddag. Låt den sitta
kvar o se vad det blir av den. Kanske en ny doftranka.
Spännande.
Ha det så bra på Liseberg.

Svar: Jaså har du inte, trodde jag. Nä vi har nog bestämt oss för att inte äta den, det kan ju gå illa. Får sitta ett tag sen får vi väll disikera den.
Tack det ska vi ha trevligt som bara den😊
Hörs snart!
Kram❤
Susanna Rehn

2014-08-04 @ 23:00:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0