19 H

19 H nä det är inte adressen på min nya lägenhet utan antalet timmar dom där som kallas min familj tillbringade i ishallen förra veckan. 
Just nu känns det som jag lika bra kunde bo själv på 19 H...
Jag är skit glad att Oliver har sin hockey och jag är stolt när jag ser honom. Klok och duktig. 
Men all sena förbaskade egentiden själv här i soffan... Den gör mig inte lycklig. 
Någon gång ibland är det väll skönt men nä fy farao...
Att inte få någon förståelse uran bara köra sitt det gör mig ibland vansinnigt ledsen. 
Hade jag nu bara kunnat hade jag kört mitt och åkt på massor utställningar kurser mm....

Nä i dag är livet orättvist . 

Fick pm från Moheda i dag men inga nr lappar. Konstigt!! Men det brukar kunna va lite krångel där har jag för mig. 
Hoppas allt är rätt om det kommer. 
Stället ju Hildur där och även lilla fina Alice bus. 

Nä nu hoppas jag ni har det riktigt bra och njuter av det som gör er glada!! 
Själv ska jAg dricka te o dra något gammalt över mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0