Besluts ångest

Kina mat eller pizzeria mat från Munka... Ibland är det svårt. 
Nu har fina Alice med matte varit här och blivit utställnings klar!! 
Ser fram i mot i morgon ( tror jag) ha ha! 
Jo då vi ska ha roligt och bra!!
Det är ju bara på lek och kul. 

Att träffa Puck ska bli jätte mysigt också!!

En liten påminnelse till Alice matte, Alice nya fina " pärm" ska med + köttbullar eller något godis!! 
Toppen! Kram 

Nu bestämde vi oss för pizzerian, Lsrs körde nu så jag får väll duka lite . Ska bli gott då jag är såååå hungrig. 

I natt är båda de stora barnen i väg så i kväll är det bara Lars , jag och 6 vovvar i soffan 😊

Får se om vi hyr film eller ser något på tv, en riktigt ruskig film hade suttit bra tycker jag. Får väll se! 

Go kväll på er❤




Kommentarer
FAM

Förstår att du ser fram emot det här med viss bävan,
det gör jag också. Pärmen är nerpackad o det ligger en påminnelse på spisen om köttbullarna. Äggen är
kokta o mackorna fixas i morgon tilsammans med kaffet - vi behöver säkert något att styrka oss med.
(Nä,nä inga starka drycker.) Alice ligger vid mina fötter o gnager på ett ben ovetande om morgondagens
utmaning.
Kram så länge.


Svar: Låter toppen! Tänkte att det va ordning och reda på dig😊
Nä några starka drycker är väll inte värt😉
Tur Alice är ovetande kanske så hon inte blir nervös ha ha. Hon va duktig i badet o med fönen i dag, kul!!
Sov nu gott i natt så ni är pigga och laddade 😊
Kram kram o jag kommer 08.30❤
Susanna Rehn

2014-02-22 @ 20:01:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0