Bilen packat

Nu är bilen packad . Jag duschad, väntar nu på håret ska torka så jag kan platta det. 
Snart tid att väcka dom stora barnen. Så dom kan göra sig klara för skolan. 
Effi sover på soffan, hon vaknade tidigt men somnade om vilket är bra. I går var hon uppe från fem och var ganska trött hela dagen. 
Men hon vaknar nig snart när här blir mer oro i huset. Bra för då hinner jag gosa med henne innan Hildur och jag kör. 
Som sagt vi kör i tid så vi kan ta det lugnt och samtidigt få lite tid i Tranås. 

Ska bli roligt men jag vet att jag saknar familjen när jag är borta så är det alltid. 

Hildurs päls på benet ser för jäklig ut... Men nu sliter jag i det och tar det vara som träning och en kul grej att stå och frysa i ett ridhus... Är man klok eller?? 

Nu hoppas jag att ni får en bra dag och Gerd vi hörs av! 
Kanske det blir några rader senare i dag eller i kväll bär jag kryper in i mitt fina gästen hos Karin och Jocke. 


Kommentarer
Malin

Lycka till! Vi kommer tyvärr inte =(
Kram

Svar: Tack! Kommer ni inte, vad tråkigt!!! Kram
Susanna Rehn

2014-02-07 @ 18:11:30
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/
Gerd

Vill bara säga: Lycka till. Nu ska jag gå och lägga mej, tycker att det börjar bli tid. Klockan är 02.58
Alice sover, hoppas jag.
kram

Svar: Kram kram din natt suddare❤
Susanna Rehn

2014-02-08 @ 02:56:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0