Bläää

Blääää vad trött jag är , ont i huvudet och på dåligt humör. 
Jag tror det kommer bli en låååååång natt. 
Sov till ett i dag sen på möte tre till fem ca. Sen till mor o far för att hämta Ezter som ska va hos oss i tre veckor. 
Hem o mysa med Effi sen bada o nu har jag pratat lite i telefon. 
Huvudet värker o jag vet inte hur jag ska överleva. 
I morgon när jag vaknar får jag väll ta och trimma Hildur. 
Just nu käns det så där men i morgon är säkert gnistan tillbaks får jag hoppas. 

2:a dagen med slanka i dag, hungrig och sugen och skulle vilja äta en smörgåstårta pizza eller något annat väldigt gott. Men nu ska jag ju inte det . 

Jaha vad har ni gjort i dag? 
Tack för mig för i dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0